Pan knjigovodstvo je društo sa ograničenom odgovornošću koje je osnovano 1998. godine sa osnovnom delatnošču računovodstva, knjigovodstva i poresko savetovanje.
Sedište preduzeća je u Zrenjaninu, Bulevar Milutina Milankovića bb. Preduzeće vodi poslovne knjige za privredna društva, preduzetnike,udruženja i sportskim udruženjima prema važećim propisima u Republici Srbiji.
Svi poslovi, sva knjiženja, kao i izrada svih propisanih obračuna i obrazaca rade se na računaru uz primenu knjigovodstvenih softvera.
Prilikom određivanja cene naših usluga vršimo uvid u potrebe klijenta imajući u vidu pre svega obim poslova iz naših ugovornih obaveza koje se mogu pojedinačno specificirati i kvantifikovati.
Kod sagledavanja i procenjivanja naših obaveza precizno sagledavamo obim i strukturu obaveza prilagođeno podacima pojedinačnog klijenta i nakon toga utvrđujemo visinu cene usluge.
Prilikom otpočinjanja delatnosti svesni smo da klijent objektivno nema precizne podatke niti planove koliki će biti obim posla i česti su slučajevi da obim i struktura našeg posla zavisi od brzine isporuke određenih dobavljača,uvoza, izvoza i slično u kom slučaju je određivanje objektivne cene usluge otežano. U takvim slučajevima ugovaramo cenu na kraći rok na primer za prvi mesec manju cenu, za drugi mesec nešto veću ili manju zavisno od procenjene dinamike, pa tek za treći mesec i naredne mesece konačnu cenu.Ovakvu metodologiju cena utvrđujemo i upisujemo u ugovor, pa imajući u vidu kraći rok planiranja cena uglavnom postane objektivna i retko imamo zahteva za izmenu cene.
Ugovorom je predviđena i mogućnost izmene svih elemenata ugovora,kao i ugovorene cene, naravno uz obostranu saglasnost obe ugovorne strane. Ugovorom je vrlo jasno ostavljena mogućnost obema ugovornim stranama da na korektan i poslovan način prekinu ugovorni odnos.
Klijentima nudimo mogućnost da u potpunosti ili delimično koriste usluge naše kurirske službe, što u određenoj meri utiče na cenu naših usluga.Potpuno angažovanje kurirske službe podrazumeva da u ime klijenta preuzimamo sva dokumenta iz sedišta klijenta, odlazimo u banku i druge institucije, vršimo prijavu i odjavu radnika, nosimo sve poreske prijave i završni račun u nadležne državne institucije.